keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Keksejä joulupukille.

Oonkohan mä ainut joka amerikkalaiseen tyyliin laittaa keksejä joulupukille? Ai nyt jo vai? No joo joo! Mulla on iso lasipurkki johon oon ostanut aina keksejä sitä varten. Siitä on nyt tullut vähän perinne joten täytyyhän sitä nyt noudattaa vaikka olisin kuinka vanha tai muuta. Ikinä ei ole liian vanha joulujuttuihin! Tänävuonna taas, tälläkertaa jo nyt, koska purkki oli niin tyhjän näköinen ja halusin sinne jotain laittaa joten täytin sen jo :D Jos joulupukki tulis niiden perässä nyt jo? Tuskin, mutta aina voi koittaa sitä houkutella keksejä syömään! Tekeekö kukaan muu näin että laittaa keksejä tarjolle ennemmin tai myöhemmin? Muuten! Älkääs nyt luulko et mä oon ihan pimahtanu, enhän minä nyt joulupukkiin usko mutta olen vain sen verran joulutyyppiä, että kaikki jouluun vähänkin liittyvä ja kaikki perinteet on minulle niin rakkaita että ne tulevat multa jo vaikka silmät kiinni, niinkuin tämäkin! Ja ei, en ole lapsellinen tai muutakaan, rakastan vain hirmuisen paljon joulua, kyllä näin paljon sitä rakastan!
🌟
Tänään leivoin myös ihan itse pipareita, niitä tavallisia ruskeita pipareita. Taikinan tein jo varmaan sunnuntaina mutta nyt tein piparit, vielä koristelen ne joku päivä ja kokoan piparkakkutalon muttei niitä kuumina voi koristella joten teen sen myöhemmin.
🌟
Jos teillä on hyviä joulukalenteri postaus idiksiä niin pistäkääs vähän vinkkiä, oon nyt jo hukassa että mitä keksisin :D Nyt kuitenkin vähän kuvia jokavuotisesta keksipurkista. Huomenna voisin kirjoittaa enemmän, tänäänkin vallan unohdin ja nyt on jo ilta :D
🌟

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti