maanantai 7. joulukuuta 2015

Oletko säkin jouluihminen? Mä ainakin oon!

Eräs kaverini merkkari minut facebookissa iltalehden artikkeliin jossa oli 10 asiaa joista voi tunnistaa olevansa jouluihminen. Näistä (ja monesta muusta) tunnistan ja tunnustan kyllä olevani jouluihminen henkeen ja vereen. Joitakin jouluintoilu ja "ylenpalttinen hössötys" ärsyttää suunnattomasti mutta minusta on enemmän kun okei näyttää, että kuinka paljon jostain asiasta pitää. Joulu tuo minulle myös minulle voimakkaan ja positiivisen tunteen joten miksi en voisi siitä ylenpalttisen paljon iloita?
🌟
Tässä siis iltalehden mukaan asiat joista voi tunnistaa olevansa jouluihminen, halusin siihen lisätä vielä pari omaa jouluihmisen varmaa tuntomerkkiä.
🌟
Jouluihmisen tuntomerkit iltalehden artikkelin mukaan ovat:

1. Olet jo laittanut jouluvalot paikalleen. Ilahdut myös naapurustossa ja työpaikalla näkemistäsi jouluvaloista.

2. Et ahdistu joululahjaostoksista.
-mä ainakin rakastan jouluostoksia ja alotinkin niiden ostelun jo kesällä :D

3. Haaveilet valkoisesta joulusta.
-ounou todellakin! vaikka tulee se joulu vaikka ei hiihtämään ja pulkkailemaan pääsiskään.

4. Tiedät sanat melkein kaikkiin joululauluihin.
-ai melkein kaikkiin?ihan kaikkiin!

5. Pidät joulutuoksuista: piparkakut, glögi, kuusi.
-saunassa joulutuoksu, kanelia jokapaikkaan, noh miten niin tykkään?

6. Jouluelokuvat ovat joulukuussa ihan okei.
-muuloinkin enemmän kun okei, kesälläkin!

7. Joulutarjoukset ovat mukavia lueskeltavia aamukahvin lomassa.
-äsken juuri niitä lueskelin :D

8. Sinut saa hyvälle tuulelle tarjoamalla joulutortun.
-tai konvehdin. taiiii mitä vaan jouluunliittyvää

9. Olet joskus kirjoittanut joulukortin ja saanut sellaisen.
-ja askarrellut.

10. Sinulla on joulukalenteri.
-jos toinenkin, oikeastaan 6 erillaista :D

Jos vastasit kaikkiin kohtiin ”kyllä” taidat olla jouluihminen. Kannattaa hakeutua joulutorttujen pariin mahdollisimman pian.
🌟
No Näinhän se menee! Nuo välikommentit tuolla väleissä ovat siis minun käsialaani ja niin ovat seuraavatkin väittämät joista minusta tunnistaa jouluihmisen:

- Käytät kynttilöitä ympäri vuoden "koska ne tuoksuvat joululle"

- käytät jouluna punaisia vaatteita tai jouluvaatteita. mä ainakin!

- Joulukoristeet laitetaan jo marraskuun puolella ja joulusiivo tehdään myös jo silloin

- jouluna kaikki on kaunista ja ihanaa
🌟
Siis mulla ois näitä vaikka tuhat mutta jätetään tämä tähän ja jatketaan ehkä myöhemmin! Tunnistitko itsesi? Minä tunnistin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti